۸,۰۷۳,۰۰۰۸,۹۱۰,۰۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

اکستریت دی پرفیوم مردانه ناسوماتو مدل بلک افغانو حجم 30 میلی لیتر Nasomatto Black Afgano Extrait de Parfum for Men 30ml

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی اکستریت دی پرفیوم مردانه ناسوماتو مدل بلک افغانو حجم 30 میلی لیتر Nasomatto Black Afgano Extrait de Parfum for Men 30ml
مشخصات
حجم 30 میلی‌لیتر
رایحه گرم
ساختار رایحه گیاهان معطر
سایر توضیحات سیاه‌رنگ بودن (قهوه ای بسیار تیره) مایع درون بطری عطر بلك افغانو، به‌نوعی وجه‌ تسمیه‌ی این عطر به‌حساب می‌آید. روی شیشه، نامBlack Afgano در یک کادر سفیدرنگ با خط سیاه نوشته شده است. در بطری از یک تکه چوب طبیعی سیاه ساخته‌ شده و مثل یک کلاه بزرگ روی شیشه سوار شده است. گردن باریک و فلزی بطری به رنگ نقره‌ای است و درخشش آن، حتی از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، به چشم می‌آید.
سایر مشخصات عطر بلك افغانو براي فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب می باشد. همچنین بهتر است در طول روز و حتي شب و در محافل روزمره و رسمي مورد استفاده قرار گیرد. عطر با توجه به پخش بوی بالا، ماندگاری زياد، بطری زیبا و برند معتبرش برای شما به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد شد. با حجم 30 میلی‌لیتری و بوی اغواکننده‌اش، برای استفاده‌ی مشترک بین آقایان و بانوان ساخته شده است. اگر در پی یافتن عطری هستید که بتوانید با همسرتان به ‌طور هم‌زمان استفاده کنید، بلک افغانو جزو انتخاب‌های نخست شما خواهد بود.
عطرساز الساندرو گوالتیری
کشور مبدا برند ایتالیا
مناسب برای فصل پاییز
نت آغازی ترکیبات سبز، شاهدانه
نت پایانی روایح دودی، عود
نت میانی تنباکو، روایح چوبی، صمغ گیاهی، قهوه
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه