۵۸,۰۰۰۱۰۲,۳۵۰

۵ از ۵
از میانگین ۳ نظر دهنده

تونر عارضی مدل بهار نارنج - حجم 250 میلی لیتر AREZI TONER ORANGE BLOSSOM WATER

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی تونر عارضی مدل بهار نارنج - حجم 250 میلی لیتر AREZI TONER ORANGE BLOSSOM WATER
مشخصات
ترکیبات بدون عصاره
حجم 250 میلی‌لیتر
راهنمای استفاده توصیه ما برای بهترین زمان استفاده هر صبح و هر عصر بعد از فعالیت های روزمره می باشد.\r\nبا برداشتن روکش پلاستیکی محصول و تونربهارنارنج را به پوست تمیز شده خود اسپری نماید (بدونه پد ) بعد از اسپری صبر نموده تا خشک شود
سازگار با پوست‌های چرب
سایر توضیحات اين محصول بعد از استحمام و يا شست و شوي دست و صورت روي صورت و بدن اسپري گردد و خاصيت ليفتينگ - آبرسان - روشن كنندگي و پاك كنندگي نيز دارد. تونر طبيعي بهارنارنج با برند عارضي تهيه شده از با كيفيت ترين گل نارنج مي باشد. اين تونر محصولي چند منظوره وبدون هيچ گونه افزودني شيميايي و كاملا طبيعي بوده كه استفاده آن در آرايشگاه هاي مخصوص عروس و داماد براي آماده سازي پوست آنها قبل از مراسم ، از بين برنده چين و چروك دور چشم ، جوان كننده و پاك كننده پوست استفاده ميگردد. بهارنارنج‌ خاصيت نرم كنندگي و روشن كنندگي پوست را داراست. بعد از حمام مقداري از آن را روي پوست اسپري كنيد تا از نرم‌كنندگي آن لذت ببريد.اسپري بهار نارنج  براي پوست  بسيار عالي است و بنابراين به جهت ملايم بودن آن در محصولات كودك در فرانسه استفاده مي شود.در شرق ميانه، مهمانان به طور سنتي با يك كاسه عرق بهارنارنج براي تميز كردن دست خود استفاده ميكنند . شما مي توانيد همين ايده  را با استفاده از تونر طبيعي بهارنارنج براي از بين بردن بوي دستها در مهماني هاي بعد از شام انجام دهيد. به جاي پر كردن خانه خود  با عطر و بوي كاج مصنوعي  از اسپري بهارنارنج كه يك خوشبو كننده هواي طبيعي است استفاده كنيد.
سایر مشخصات در بعضی از افراد که حساسیت به ویتامین های C و D دارن این محصول امکان بروز جوش های سطحی نماید که برای رفع این حساسیت میتوانید بدونه هیچ نگرانی تونر را به همراه پد استفاده نموده و یا بعد از اسپری تونر بهارنارنج صورت خود را آبکشی نماید.افرادی که لیفیت پوست و سفت کنندگی پوست خود بعد از استفاده از این محصول را نمی پسندن میتوانند بعد از تونر از کرم مرطوب کننده استفاده کنند.
شماره مجوز 34/1744/ظ
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور مبدا برند ایران
نوع محلول، لوسيون، سرم
وزن 250 گرم
ویژگی‌ها ضد آلودگی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه