۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

خمیر دندان کویتی پروتکشن 2080 ضد پوسیدگی و ضد جرم 120گرم 2080 Cavity Protection Toothpaste Double Mint 120g

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی خمیر دندان کویتی پروتکشن 2080 ضد پوسیدگی و ضد جرم 120گرم 2080 Cavity Protection Toothpaste Double Mint 120g
مشخصات
بارکد وارداتی 8801046846087
ترکیبات سدیم مونو فلورو فسفات، رنگ مجاز آبی1، اسانس، هیتدارتد سیلیکا،PEG-32 ، سدیم کربوکسی متیل سلولز، سدیم لائوریل سولفات، سدیم ساخارین، سوربیتول، تیتانیوم دی اکسید، توکوفرول استات (ویتامین E)، آب، عصاره نعنا مضاعف
تعداد در بسته 1
توصیه پس از هر بار استفاده از بسته‎شدن درب محصول اطمینان حاصل نمایید. از خیس‎کردن خمیر دندان پیش از استفاده خودداری فرمایید چرا که موجب کاهش تاثیرات مطلوب خمیر دندان می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رایحه نعناع
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف به اندازه یک نخود از خمیردندان روی مسواک بزنید، سپس تمامی سطوح هر دندان را باید پشت سر هم و به ترتیب مسواک بزنید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده آکیونگ
شرکت واردکننده RKS
فرم محصول خمير
کارایی ضد پوسيدگي
کاربرد ها ویژگی های خمیر دندان کویتی پروتکشن 2080حاوی سدیم مونو فلورو فسفات برای جلوگیری از پوسیدگی دندان هاحاوی عصاره نعنا خنک کننده و ایجاد حس تازگی در نفسمناسب برای بزرگسالان و همچنین کودکان بالای 6 سالحاوی ویتامین E برای سلامت دندان ها و لثه هادارای خاصیت ضد پوسیدگی و ضد جرمسفید کننده دندان هاحفاظت 12 ساعتهمعرفی خمیر دندان کویتی پروتکشن 2080خمیر دندان کویتی پروتکشن 2080 دارای ويتامين E و عصاره نعنا بوده که باعث سلامت لثه و خنکی دهان می گردد. اين خميردندان حاوی 75%  سدیم مونو فلورو فسفات و 13% يون فلورايد می باشد که خاصيت ضد جرم بودن را برای اين خميردندان به همراه دارد. این خمیر دندان و پاک کننده و محافظت کننده قوی دندان های شما می باشد. همچنین دارای خاصیت ضد پوسیدگی است که مینای دندان را تقویت کرده و از پوسیده شدن دندان ها و بوجود آمدن حفره ها بر روی آن ها جلوگیری می کند. عصاره نعنا موجود در این محصول حس دلپذیر تازگی و طراوت در تنفس را برای شما ایجاد می کند و دهان را خوشبو و خنک می کند.خمیر دندان کویتی پروتکشن 2080 با خاصیت ضد جرم و ضد پوسیدگی حاوی 75% سدیم مونو فلورو فسفات و 13% يون فلورايد می باشد. عصاره نعناع در این محصول خنک کننده قوی بوده و ایجاد حس تازگی در تنفس را برایتان به ارمغان می آورد.وجود ویتامین E برای سلامت دندان ها و لثه ها بسیار مفید است. خمیردندان های ضد پوسیدگی دارای ترکیبات فلوراید هستند که منجر به کاهش پوسیدگی دندان می شوند، این خمیردندان ها باعث استحکام دندان ها و در عین حال متوقف یا کند شدن فرآیند پوسیدگی می شود. خمیردندان ضد جرم مناسب پیشگیری از جرم است و سبب می شود فرآیند ایجاد رسوب و چسبیدن آن ها بر روی دندان ها آهسته تر شود. این خمیر دندان با ترکیباتی چون سدیم و یون فلوراید مانع از پوسیدگی دندان ها شده و جرم ها را از بین می برد و به جرم ها فرصت رسوب در غشای دندانی و نفوذ به مینای دندان را نمی دهد.
کد مجوز بهداشتی 101081013004
کشور تولید‎کننده کرۀ جنوبی
ماده شاخص سديم مونوفلورو فسفات
مخصوص دندان
مقدار 120گرم (g)
موارد منع مصرف در جای خشک و خنک و به دور از حرارت مستقیم و نور خورشید نگهداری شود.
برای استفاده برای بزرگسالان و نوجوانان مناسب می‌باشد.
از بلعیدن خمیر دندان خودداری شود.
دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
نوع کارایی پاك‎كننده، سفيد‎كننده
نوع محفظه تيوب
ویتامین ها E
ویژگی ها • حاوی سدیم مونو فلورو فسفات برای جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها
• حاوی عصاره نعنا خنک‌کننده و ایجاد حس تازگی در نفس
• مناسب برای بزرگسالان و همچنین کودکان بالای 6 سال
• حاوی ویتامین E برای سلامت دندان‌ها و لثه‌ها
• دارای خاصیت ضد پوسیدگی و ضد جرم
• سفید‌کننده دندان‌ها
• حفاظت 12 ساعته
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.