۵ از ۵
از میانگین ۱۶ نظر دهنده

سنسور هشدار دهنده نشت گاز ونوس مدل A Venus Gas Detector Series

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی سنسور هشدار دهنده نشت گاز ونوس مدل A Venus Gas Detector Series
مشخصات
ابعاد 12X15X9 سانتی‌متر
تهویه اتوماتیک هوا: با اتصال به هواکش ها در صورت بروز خطر، بصورت اتوماتیک هوا را تهویه می کند. تلفن کننده خودکار: در هنگام خطر، دستگاه بصورت اتوماتیک با تلفن ثابت یا همراه شما یا نزدیکانتان تماس می گیرد.
سایر توضیحات شناسایی گازهای مرگ آور: با شناسایی گاز کشنده مونوکسید کربن از گازگرفتگی و مرگ خاموش پیشگیری می کند.\r\nشناسایی گازهای قابل اشتعال: با شناسایی گاز های خام قابل اشتعال، از بروز حوادث مسمومیت و انفجار گاز جلوگیری می کند.\r\nهشدار دهنده ی صوتی: در صورت رسیدن گازها به بیش از حد مجاز، با هشدار صوتی شما را با خبر می کند.\r\nهشدار دهنده ی نوری: در صورت رسیدن گازها به بیش از حد مجاز، همزمان با هشدار صوتی، چراغ دستگاه نیز علامت می دهد.\r\nقطع اتوماتیک جریان گاز: با اتصال به شیرهای برقی، در صورت بروز وضعیت خطر، بصورت اتوماتیک جریان گاز را قطع می کند.\r\nتهویه اتوماتیک هوا: با اتصال به هواکش ها در صورت بروز خطر، بصورت اتوماتیک هوا را تهویه می کند.\r\nتلفن کننده خودکار: در هنگام خطر، دستگاه بصورت اتوماتیک با تلفن ثابت یا همراه شما یا نزدیکانتان تماس می گیرد.\r\nصفحه نمایش دیجیتال: صفحه نمایش دیجیتال چند خطی، میزان آلاینده ها و تنظیمات دستگاه را نشان می دهد.\r\nحساسیت قابل تنظیم: میزان حساسیت دستگاه با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و فصل های سال قابل تنظیم است.\r\nنمایش کیفیت هوا: میزان آلاینده های موجود در هوا را نمایش می دهد.\r\nقابلیت استفاده از باتری شارژی: حتی در صورت قطع برق شهر، دستگاه همچنان از شما محافظت می کند.\r\nشارژ هوشمند باتری: باتری بصورت خودکار شارژ می شود و پس از شارژ کامل، جریان شارژ بصورت اتوماتیک قطع می شود.\r\nپردازنده ی پر سرعت: میکروکنترلر صعنتی دستگاه، با سرعت سی میلیون بار در ثانیه اطلاعات دستگاه را پردازش می کند.\r\n\r\nقابل نصب بصورت رومیزی، یا دیواری\r\n\r\nاقلام همراه محصول: آداپتور برق شهری، قطعه اتصال رله خروجی، پیچ و رولپلاک جهت اتصال دیواری، دفترچه راهنما
شناسایی گازهای قابل اشتعال: با شناسایی گاز های خام قابل اشتعال، از بروز حوادث مسمومیت و انفجار گاز جلوگیری می کند. هشدار دهنده ی صوتی: در صورت رسیدن گازها به بیش از حد مجاز، با هشدار صوتی شما را با خبر می کند.
صفحه نمایش دیجیتال: صفحه نمایش دیجیتال چند خطی، میزان آلاینده ها و تنظیمات دستگاه را نشان می دهد. حساسیت قابل تنظیم: میزان حساسیت دستگاه با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و فصل های سال قابل تنظیم است.
نحوه‌ی تامین انرژی برق شهری , باتری
نمایشگر
نوع سنجش گاز
نوع سنسور مونوکسید کربن، دی اکسید کربن، متان و تمامی گازهای قابل اشتعال
وزن 400 گرم
ویژگی‌های تجهیزات نمایشگر
هشدار دهنده ی نوری: در صورت رسیدن گازها به بیش از حد مجاز، همزمان با هشدار صوتی، چراغ دستگاه نیز علامت می دهد. قطع اتوماتیک جریان گاز: با اتصال به شیرهای برقی، در صورت بروز وضعیت خطر، بصورت اتوماتیک جریان گاز را قطع می کند.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه