۲۹۹,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

شامپو ضد ریزش رزماری میس ادن مناسب انواع مو 250 میلی‌لیتر Miss Eden Lavander And Rosemary Shampooing Treatment Romarin 250ml

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو ضد ریزش رزماری میس ادن مناسب انواع مو 250 میلی‌لیتر Miss Eden Lavander And Rosemary Shampooing Treatment Romarin 250ml
مشخصات
بارکد وارداتی 3760143348335
توصیه استفاده از شامپوهای مناسب با نوع مو، ماسک‌ها و نرم‌کننده‌ها داخل حمام و همچنین استفاده از ماسک‌ها و تونیک‌های ضد ریزش بعد از حمام جهت داشتن موهایی زیباتر توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
روش مصرف هفته ای 2 بار به مو و پوست سر ماساژ داده، 2 تا 5 دقیقه بماند و سپس آبکشی نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار میس ادن کازمتیکس
شرکت واردکننده ماهتاب کیش
عصاره گليسرين، عصاره اسطوخودوس، عصاره آويشن، رزماري، عصاره جينسينگ، پروتئين هيدروليز شده سويا
فرم محصول شامپو
کارایی تقويت‎كننده مو، كاهش و درمان ريزش مو
کاربرد ها شامپوی ضد ریزش رزماری میس ادن حاوی ترکیبات ضد تیرگی و تقویت ریشه استحکام تارمو بوده که شامل مواد موثر با خصوصیات زیر می‌باشد:
روغن کرچک: سرشار از اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع بوده که به شدت در تقویت پیاز مو نقش دارد. همچنین سرشار از ویتامین E بوده که با اثر ضد رادیکالی باعث جلوگیری از تخریب شبکه مویرگی پیاز مو می‌گردد.
بیوتینول تری پپتاید: از پروتئین مشتق شده است و حاوی سه اسید آمینه می‌باشد که در ساخت و جلوگیری از شکستن کلاژن استفاده می‌گردد. فعالیت زیادی در نگهداری از سیستم‌های آنزیمی دارد و اثرات مخرب آنزیم‌هایی که در ریزش مو موثرند را خنثی می‌کند. این عنصر در درمان ریزش مو نقش کلیدی دارد.
عصاره گل رزماری: منبع عالی ویتامین E است، با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند و خاصیت آنتی‎اکسیدانی دارد، استفاده از آن باعث تحریک گردش خون می‌شود. بنابراین برای جلوگیری از ریزش موها موثر است و ماساژ دادن منظم پوست با این عصاره پوست را تقویت می‌کند و خشکی پوست سر را از بین می‌برد، همچنین باعث جوان‌سازی سلول‌های پیاز مو می‌شود.
آویشن: افزاینده گردش خون مویرگی بوده و با گشادی عروق باعث تغذیه بیشتر پیاز مو شده لذا مواد غذایی و ویتامین‌های پیاز مو را تامین نموده و نقش مهمی در کنترل و پیشگیری از ریزش مو دارد.
جینسینگ Panax Ginseng: تقویت خون‌رسانی به پیاز مو، محرک رشد و ضد ریزش مو، پیشگیری از ایجاد شوره، محافظت از تار مو، افزایش استحکام و ضخامت مو با تقویت کراتین‌سازی، ضد پیری زودرس مو و آنتی‎اکسیدان و ضد التهاب است.
عصاره اسطوخودوس: این عصاره می‌تواند به رشد موها کمک کند و مانع ریزش مو می‌شود. بسیاری از افراد روغن اسطوخودوس را احیا‌کننده مو می‌دانند. این روغن خاصیت ضد عفونی‌کنندگی نیز دارد.
پروتیین هیدرولیز شده سویا: موجب نرمی و لطافت مو شده و ساختار آن را ترمیم و احیا نموده و انعطاف‌پذیری و شادابی را به موها باز می‌گرداند.
آپی ژنین: یک جز از گل بابونه است که اثر ضد التهابی دارد.
کد مجوز بهداشتی 108441012011
کشور تولید‎کننده فرانسه
ماده شاخص اپي ژنين، بيوتينول تري پپتايد
مخصوص مو
موارد منع مصرف برای زنان باردار به علت وجود روغن اسطوخودوس در این محصول منع مصرف وجود دارد.
نوع کارایی جلوگيري از ريزش مو، استحكام‎ دهنده
نوع محفظه تيوب
نوع مو انواع مو
ویژگی ها • مکمل در درمان انواع شوره، ضد پیری زودرس مو و آنتی‎اکسیدان
• تقویت خون‌رسانی به پیاز مو، محرک رشد و ضد ریزش مو
• آنتی‎باکتریال و ضد قارچ، کنترل چربی بیش از حد
• تقویت رشد و جلوگیری از ریزش مو
• افزایش استحکام و ضخامت تار مو
• فاقد پارابن و موادرنگی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه