۲۷,۹۰۰۲۹,۹۰۰

۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

شامپو کل تار ناژو 1 درصد 150 میلی لیتر

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو کل تار ناژو 1 درصد 150 میلی لیتر
مشخصات
توصیه های مهم ۱- قبل از مصرف، ظرف محتوی شامپو را بخوبی تکان دهید و موها را کاملا خیس نموده و مقدار کافی از شامپو را به سر بمالید تا کف مناسبی تشکیل شود. پوست سر را ماساژ دهید و بگذارید کف حاصله ۵ دقیقه بر روی سر بماند سپس آبکشی نموده و این عمل را مجددا تکرار نمایید. ۲- از تماس فرآورده با چشم خودداری کنید و در صورت تماس اتفاقی بلافاصله چشم ها را با آب کافی بشویید. ۳- در صورت بروز تحریک و حساسیت بلافاصله مصرف شامپو را قطع نمایید. ۴- قبل و بعد از مصرف این فرآورده از مصرف صابون، مواد پاک کننده و یا سایر شامپوها خودداری نمایید.
جنسیت خانمها و آقایان
حجم 150میلی لیتر
دسته بندی محصول آرایشی و بهداشتی
روش مصرف موها را مرطوب و شامپو را بر روی موها ریخته و ماساژ دهید تا کف کافی تشکیل شود سپس کاملاً کفها را آبکشی نمائید و یکبار دیگر این عمل را تکرار نمائید. برای نتیجه بهتر حداقل ۲ بار در هفته استفاده نمائید.
شرکت تولید کننده / واردکننده ایران ناژو
شناسه کالا: شناسه کالا: 1417321
کشور تولید کننده ایران
مدل: مدل: 920025
مزایا شامپو کل تار (Coal Tar) در درمان بیماری پوستی پسوریازیس به عنوان یک داروی مؤثر از زمان های گذشته مطرح بوده است. این شامپوی درمانی با جدا کردن اکسیژن از پوست موجب مهار تکثیر سلولی و کاهش اندازه و تعداد سلول ‌ها در لایه شاخی پوست می‌ شود. کل تار ماده‌ای ارزان قیمت و عاری از عارضه جانبی بوده و میی توان آنرا برای سطح زیادی از بدن مورد استفاده قرار داد. کل تار به عنوان یک ماده ضد خارش و ضد باکتری است و از پرولیفراسیون نامنظم اپیدرم و اینفلتراسیون درم (بدون ایجاد آسیب برای پوست طبیعی) جلوگیری می کند اگر چه بوی ناخوشایند این شامپو سبب محدود شدن استفاده از آن شده است.
موارد مصرف درمان موضعی درماتیت سبورئیک سر و بدن(شوره سر)، اگـزمــا و پسوريازيس
موجودی موجود
نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت شود .
وزن 195 g
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه