۴۴,۹۰۰۶۹,۶۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شربت برون کلد هلث اید
مشخصات
برند هلث اید (Health Aid)
تحت لیسانس انگلستان
تداخل دارویی اگر ایبوپروفن و استامینوفن مصرف می‌کنید، نباید از داروهای سرفه و سرماخوردگی مانند این محصول استفاده نمایید. داروهای سرفه و شربت‌های مربوط به درمان سرفه حاوی پاراستامول یا استامینوفن و ایبوپروفن هستند که به راحتی می‌توانند با مصرف قرص‌های مشابه منجر به عوارض شود.
ترکیبات موثر زنجبیل عصاره رازیانه عصاره نعناع فلفلی فلفل دلمه میخک
حجم 200 میل
رده سنی افراد بالای 6 سال
روش مصرف کودکان ۶ تا ۱۲ سال، روزانه ۱ یا ۲ مرتبه و در هر بار ۵ میلی لیتر از شربت برونکلد استفاده نمایند. بزرگسالان و کودکان بالای ۱۲ سال ، روزانه ۲ یا ۳ مرتبه و در هر بار ۵ میلی لیتر
شرایط نگهداری شربت برونکلد را دور از دسترس کودکان قرار دهید. شربت برن کلد در جای خشک و خنک نگهداری شود.
شرکت سازنده امید پارسینا دماوند
عوارض جانبی تاکنون عوارض خاصی ناشی از مصرف شربت broncold هلث اید گزارش نشده است. اما در نظر داشته باشید اگر از جمله افرادی هستید که به برخی از گیاهان حساسیت دارند، قبل از مصرف این شربت با پزشک خود مشورت نمایید.
کشور سازنده ایران
نوع محفظه بطری شیشه ای
ویژگی ها مکمل گیاهی حاوی عصاره نعنا فلفلی، رازیانه، فلفل دلمه، زنجبیل و میخک کمک به بهبود علایم سرماخوردگی و آنفولانزا بهبود سرفه و گلو درد
هشدار مصرف مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. احتمال بروز آلرژی در خانم‌های باردار و شیرده وجود دارد. بنابراین مصرف دارو در این افراد تنها باید با مشورت پزشک انجام شود. موارد منع مصرف: در صورت ابتلا به بیماری خاص یا حساسیت به هر یک از ترکیبات شربت broncold از مصرف آن اجتناب ورزید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه