۴۵,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

شربت تاش کاف 120 میلی لیتر بنیان کسری سرشت سلامت

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شربت تاش کاف 120 میلی لیتر بنیان کسری سرشت سلامت
مشخصات
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
ساخت ایران
شرایط منع مصرف داروهای آنتی کولینرژیک و کولینرژیک، داروهای ضد انعقاد و ضد پلاکت، استروژن ها، چنانچه مصرف میکنند با پزشک قبل از آن مشورت شود. استفاده بیشتر از مقدار توصیه شده فقط با مشورت پزشک مجاز می باشد.دوران بارداری و شیردهی مصرف نشود. قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.
شرایط نگهداری این دارو تا 2 سال در دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم و رطوبت پایدار است. از دسترس اطفال دور نگهداری شود.پس از باز نمودن درب شیشه دارو، تا 3 ماه قابل استفاده می باشد. در یخچال نگهداری شود.
شرکت تولید کننده بنیان کسری سرشت سلامت
طعم پرتقال
گروه محصول ضد سرفه کودکان و بزرگسالان
گروه مصرف کننده عمومی
ماده موثره استاندارد شده با مقدار 0.07 میلی گرم بر میلی لیتر عصاره خشک برگ عشقه که معادل حداقل 1.05 میلی گرم هدراکوزید C در هر 5 میلی لیتر محصول می باشد.
محتویات بسته شربت 120 میلی لیتر
مقدار و نحوه مصرف 4 تا 11 سال، روزانه 3 بار، 2.5 میلی لیتر نصف قاشق چای‌خوری11 تا 16 سال، روزانه 3 بار، 5 میلی لیتر یک قاشق چای‌خوری16 سال به بالا، روزانه 3 بار، 5 تا 7.5 میلی لیتر یک قاشق چای‌خوری
مکانیسم اثر کمیسیون E مصرف آویشن برای درمان سرفه و برونشیت را تایید نموده است در مورد تیمول و کارواکرول طیف وسیعی از تاثیر در برابر باکتری های دخیل در عفونت های دستگاه تنفس فوقانی مشاهده شده است. اعتقاد بر این است که تیمول و کارواکرول با ایجاد کمپلکس با پروتئین های غشا باکتری فعالیت ضد باکتری خود را اعمال می کنند.
مواد تشکیل دهنده عصاره برگ گیاه عشقه، تنتوره آویشن، عصاره نعناع، با طعم پرتقال
موارد مصرف سرماخوردگی کودکان و بزرگسالان
ویژگی‌ها این فرآورده فاقد الکل می باشد.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه