۷۴,۴۹۹ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

غذای کودک گندمین با شیر بیوماما 200 گرم

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی غذای کودک گندمین با شیر بیوماما 200 گرم
مشخصات
ابعاد بسته‌بندی 13x6x20 سانتی‌متر
اجزای تشکیل‌دهنده آرد گندم - شیرخشک بدون چربی - شکر - روغن گیاهی (آفتابگردان) - مخلوط ویتامین ها - مخلوط مواد معدنی - طعم دهنده مشابه وانیل (وانیلین)
روش مصرف 1- برای آماده سازی از آب جوشیده ولرم استفاده شود.\r\n2- 50گرم یا 9 قاشق غذاخوری سر صاف از پودر را در 180 میلی لیتر آب آشامیدنی مخلوط نمایید.\r\n3- غذا آماده است.
روش نگهداری درجای خشک و خنک نگهداری شود
سایر توضیحات روش های مصرف غذای کمکی کودک بیوماما: \r\nxرقیق: اضافه کردن یک یا دو قاشق به آب ولرم یا شیر مادر یا شیشه شیر نوزاد جهت بهتر کردن طعم شیر و یا غلظت دادن به شیر نوزاد بعد از 8 ماهگی که شیر مادر یا شیر خشک به تنهایی جهت سیر نگهداشتن کودک کافی نیست.\r\nپوره: چند قاشق غذاخوری از پودر غذای کمکی کودک بیوماما را در ظرف مناسب ریخته و روی آن کمی آب گرم یا آب میوه تازه اضافه کنید و مخلوط را همزده تا یکنواخت شود. از سن 8 ماهگی غذای کودک بیوماما بعنوان یک وعده غذایی غنی شده نیازهای پروتئین، املاح و ویتامین های کودک را برآورده می کند. نوزادانی که به شیر حساسیت دارند می توانند از نوع بدون شیر استفاده کرده و به جای آب گرم از شیر مادر جهت تهیه غذای کودک استفاده کرد.\r\nxغذای سفت: پودر غذای کمکی بیوماما می تواند به برنج، سوپ و یا هر غذایی که برای نوزاد آماده می کنید، اضافه شود. با این کار نه تنها غذای کودک قوام، غلظت، یکنواختی و طعم دلنشین می دهد بلکه مادران می توانند مطمئن باشند غذای تهیه شده برای فرزندان دلبندشان سرشار از مکمل های مورد نیاز رشد و وزن دهی می باشد.
شروع زمان مصرف شش ماهگی
شماره پروانه بهداشت 1205195965889108
ماندگاری ۵ تا ۱۰ روز
وزن بسته‌بندی 200 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه