۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

قرص مولتی ویتامین خانم های بالای 50 سال اس پی فارما بسته 30 عددی

کالاهای مشابه

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص مولتی ویتامین خانم های بالای 50 سال اس پی فارما بسته 30 عددی
مشخصات
بازه سنی مصرف - بالاتر از یک ماه
توضیحات مناسب آقایان و بانوان
جنسیت مصرف انگلستان - ایران
روش مصرف - کودکان 1 ماه تا 3 سال: روزانه 1 میلی لیتر - می‌توانید به غذا یا نوشیدنی کودک اضافه کنید. - قبل از مصرف، بطری را تکان دهید.
شرایط نگهداری - در محیط خشک و خنک، دور از نور و گرما نگهداری شود. - پس از اولین استفاده در یخچال نگهداری و طی مدت 30 روز مصرف شود.
شرکت سازنده امید دارو سلامت
طعم لیمو
گروه تقویت و رشد کودکان
موارد مصرف - کمک به حفظ سلامت عمومی بدن و ارتقای آن - تامین انواع ویتامین‌های ضروری بدن - رفع خستگی و جلوگیری از ایجاد آن - افزایش سطح انرژی بدن - بهبود متابولیسم بدن
نوع محصول 30 میلی لیتر
نوع محفظه بطری شیشه ای
هشدار مصرف احتیاطات: این محصول جایگزین رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالم نیست. - اگر تحت درمان دارویی خاصی هستید و در صورت حساسیت به مواد غذایی یا به هر یک از ترکیبات تشکیل دهنده فرآورده پیش از شروع به مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. - بیشتر از مقدار توصیه شده روزانه مصرف نشود. - در زنان باردار و شیرده طبق نظر پزشک معالج مصرف شود. - مصرف بیش از حد مجاز این فرآورده می تواند موجب بروز اثرات ملینی شود. - در نوزادان کمتر از یک ماه توصیه نمی شود. - عوارض جانبی: در صورت بروز علائم آلرژیک با پزشک معالج یا داروساز خود مشورت کنید. - تداخلات دارویی: مصرف این محصول با سایر داروها بلامانع است اما از مصرف همزمان این فرآورده با سایر ویتامین ها خودداری کنید. در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک معالج و یا داروساز خود مشورت کنید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه