۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

قرص گلوکزآمین کندرویتین ام.اس.ام کارن 60 عددی Karen Gllicosamine Chondroitin MSM 60 Capsules

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص گلوکزآمین کندرویتین ام.اس.ام کارن 60 عددی Karen Gllicosamine Chondroitin MSM 60 Capsules
مشخصات
بارکد وارداتی 6261405165532
تحت لیسانس کانادا
ترکیبات گلوکزآمین سولفات، کندروایتین سولفات سدیم، متیل سولفونیل متان، استئارات، منیزیم، میکروکریستالین سلولز، کراس کارملوز سدیم، هیدروکسی پروپیل سلولز، اپاداری سفید
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف روزی سه بار و هر بار یک عدد قرص همراه با غذا و یا طبق دستور پزشک مصرف شود.
زمان مصرف روزانه
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.
شرکت تولید‎کننده کارن
فرم محصول قرص
کارایی بازسازي و ترميم بافت غضروفي و مفاصل، ضد درد
کاربرد ها قرص گلوکزآمین کندرویتین ام.اس.ام کارن، حاوی ترکیبات ارزشمندی از جمله گلوکزآمین سولفات، کندروایتین سولفات و متیل سولفونیل متان (MSM) می‎باشد که خواص آن‌ها به شرح زییر می‌باشد:
گلوكزآمین اصلی‌ترین مولكول زیستی برای تولید و حفظ غضروف سالم است. این ماده در غضروف ساخته می‌شود ولی در سنین بالاتر تولید آن به حد كفایت انجام نمی‌گیرد. گلوكزآمین همچنین تولید مایع سینوویال را افزایش داده كه یك لغزاننده طبیعی مفصل است.
قرص گلوکزآمین کندرویتین ام.اس.ام کارن، نه تنها از تخریب غضروف مفاصل جلوگیری می‌كند بلكه همزمان درد را كاهش داده و عملكرد مفصل را بهبود می‌بخشد و حدود 4-3 ماه طول می‌كشد تا اثرات قابل مشاهده ایجاد شود.
كندروئیتین هم یك ماده كلیدی در غضروف مفاصل است كه سبب جذب آب به طرف غضروف مفاصل شده و سبب رسیدن مواد مغذی به آن گردیده و آن را لغزنده می‌كند. این ماده آنزیم‎های تخریب غضروف را نیز مهار می‌كند و برای زدودن غضروف‎های صدمه دیده ضروری است همچنین تولید كونروسیت‎ها و پروتئوگلیكان‎ها را افزایش می‌دهد و در کل تعادل را در مفاصل برقرار می‌كند.
ام اس ام یك تركیب گوگرد دار طبیعی است كه در بدن و خیلی از غذاها یافت می‌شود و نقش آن كاهش‌دهنده درد و التهاب می‌باشد. این ماده مانع انتقال درد از طریق مسیرهای عصبی شده و درد و اسپاسم‎های عضلانی را كاهش می‌دهد .
گلوكزآمین در بدن تولید می‌شود ولی با افزایش سن و بسیاری عوامل دیگر تولید گلوكزآمین در بدن كاهش می‌یابد.
مكمل گلوكزآمین به تولید گلوكزآمینوگلیكان (GAGS) كه تركیب كلیدی سخت مفاصل می‌باشد كمك می‌كند (GAGS) نگهدارنده ساختمان غضروف‎ها می‌باشند. تحقیقات بر روی مكمل گلوكزآمین نشان داده است که این محصول می‌تواند موجب كاهش درد مفاصل، سختی مفاصل و تحریك پذیری و كشیدگی و افزایش كارایی مفاصل شود .
كندرویتین نیز یك تركیب كلیدی برای غضروف مفاصل می‌باشد. كندرویتین باعث افزایش جذب آب توسط غضروف‎ها می‌شود كه باعث افزایش كاركرد غضروف‎ها نیز می‌گردد .
همچنین كندرویتین باعث مهار مقدار اضافی آنزیم‎های از بین برنده غضروف‎ها می‌شود (‌هرچند این آنزیم‎ها برای از بین بردن غضروف‎های آسیب دیده ضروری می‌باشد) ‌
كندرویتین باعث كمك به ساخت كندرویست‎ها و پروتئوگلیكان می‌شود كه برای بازیافت تعادل مفاصل بسیار مهم می‌باشند.
MSM به صورت طبیعی در تركیبات گوگرد كه در بدن ما ساخته می‌شوند و همچنین در بسیاری از غذاها یافت می‌شوند. در خالص‌ترین فرم شیمیایی آن، ام اس ام یك ماده بدون بو، سفید رنگ، محلول در آّب و به صورت كریستال جامد می‌باشد و به هیچ وجه شبیه سولفیدها، سولفیت‎ها و سولفات‎هایی كه اكثر مردم به آن حساسیت دارند نمی‌باشد.
ام اس ام به عنوان از بین برنده درد و ضد التهاب استفاده می‌شود . ایمپالس‎های دردناك منتشر شده از نیروهای عصبی را مهار می‌كند و به كاهش درد و اسپاسم عضلات كمك می‌كند و همچنین به نرم شدن بافت‎های زخم شده و آسیب دیده كمك می‌كند.
کد مجوز بهداشتی 70016001610009
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص گلوكزآمين سولفات، كندروايتين سولفات، متيل سولفونيل متان
مقدار 60 كپسول
موارد منع مصرف افراد مبتلا به دیابت نارسایی کلیوی و افراد دارای خونریزی فعال مانند خونریزی معده یا بیمارانی که از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می‎کنند، پیش از مصرف این فرآورده با پزشک و یا متخصص تغذیه مشورت نمایند.
دو هفته قبل از اعمال جراحی و یا دندانپزشکی مصرف این فرآورده متوقف شود.
افراد دارای سابقه حساسیت به نرم تنان با احتیاط مصرف کنند.
در دوران بارداری و شیردهی ترجیحا مصرف نشود.
میزان مصرف روزانه 3 قرص
نوع کارایی كاهش اسپاسم‎هاي عضلاني، حفاظت از مفاصل و تاندون‌ها، بهبود آسيب‎هاي وارد شده به تاندون‎ها
نوع محفظه قوطي
ویژگی ها • کمک به بهبود آسیب‎های وارد شده به تاندون‎ها در حین انجام تمرینات ورزشی
• حفاظت از مفاصل و تاندون‎ها در مقابل آسیب‎های ورزشی
• افزایش جریان خون و کاهش اسپاسم عضلانی
• ترمیم و کاهش تورم غضروف و مفاصل
• تسکین درد استخوان و مفاصل
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.