۳.۵ از ۵
از میانگین ۲ نظر دهنده

ماهی حلوا سفید 1 عدد Pampus silver

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ماهی حلوا سفید 1 عدد Pampus silver
مشخصات
خواص ماهی حلوا سفید این ماهی دارای گوشتی بسیار نرم است که طعمی بی نظیر دارد و البته می توان گفت استفاده از ماهی حلوا سفید به مراتب دارای خواصی نیز می باشد. جدا از اینکه همه ماهی ها دارای ویژگی ها و خواصی بوده که برای سلامت ما مفید هستند اما ماهی حلوا سفید بدلیل داشتن پروتئین های ضروری برای بدن و همچنین دارا بودن امگا 3، این ماهی را به محصولی با ارزش تبدیل کرده است. ماهی حلوا سفید دارای ویتامین هایی است که سلامت بدن را تضمین کرده و شادابی را به انسان بر می گرداند، ویتامین هایی از جملهB 12 ،D و A که هر کدام از این ها خواص خود را داشته و از بیماری های مختلف جلوگیری می کنند.
روش فرآوری پاک شده بدون پولک با سر, فیله, کامل بدون پاک کردن و فرآوری
طرز پخت ماهی حلوا سفید و اما در رابطه با طرز پخت این ماهی شگفت انگیز باید گفت راه های مختلف و دستور عمل های گوناگونی برای آن وجود دارد، شما می توانید به طور معمولی آن را سرخ کرده یا به صورت شکم پر آن را طبخ کنید. نکته جالبی که برای ماهی حلوا سفید وجود دارد این است که تمیز کردن آن بسیار راحت بوده و البته باید توجه کرد که گوشت لذیذ این ماهی بدون استخوان است. همانطور که گفته شد روش های بسیار زیادی برای طبخ این نوع ماهی وجود دارد ولی سرخ کردن با دستور عمل هندی آن چیز دیگری است، برای این کار شما به یک ماهی حلوا سفید که باید تازه بوده و به طور کامل ضایعات آن گرفته شده باشد، نیاز دارید. برای ساختن مواد ماهی شما باید سه قاشق غذا خوری پودر فلفل قرمز، زرد چوبه و پودر گشنیز هرکدام یک قاشق، یک عدد زنجبیل به همراه کمی سیر و فلفل سبز خرد شده و سپس کمی آب لیمو تازه را درون یک ظرف ریخته و با اضافه کردن نمک به میزان دلخواه آن را به هم میزنیم و ماهی را به این مواد آغشته کرده و پس از ده تا سی دقیقه ماهی را با آرد سمولینا ترکیب می کنیم. سپس بهتر است با کره و درجه حرارت ملایم ماهی حلوا سفید را سرخ کرده و برای خوب سرخ شدن آن باید با چاقو خط های عمودی بر روی ماهی ایجاد کنید.
ماهی حلوا سفید و ویژگی های آن ماهی حلوا سفید که با نام انگلیسی white pomfret هم شناخته می شود، یکی از محبوب ترین ماهی ها آن هم نه تنها در ایران بلکه در نقاط مختلف جهان است. ارزش ماهی حلوا سفید بقدری در میان مردم بالا است که این نوع ماهی را به یکی از گران قیمت ترین ماهی ها بدل کرده است. همچنین ماهی حلوا سفید بدلیل آنکه صید این نوع ماهی در مناطق جنوبی ایران صورت می گیرد، بیشتر مورد مصرف مردم جنوب است و از پرطرفدار ترین ماهی ها محسوب می شود. شکل ظاهری ماهی حلوا سفید طوری است که به راحتی قابل شناسایی است زیرا دارای بدنی پهن بوده و همانطور که از نام آن پیدا است سفید یا به طوری نقره ای رنگ می باشد. این گونه ماهی در مناطق مختلفی از جمله خاورمیانه و نواحی جنوبی آسیا زندگی می کند اما باید گفت که ماهی حلوا سفید در برخی از مناطق دریای مدیترانه مانند کانال سوئز نیز دیده شده است.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.