۳۰۹,۰۰۰۴۲۰,۰۰۰

۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

محلول شستشوی لنز شالکون مدل Universal Plus حجم 400 میلی لیتر

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی محلول شستشوی لنز شالکون مدل Universal Plus حجم 400 میلی لیتر
مشخصات
اقلام همراه جای لنزی آنتی باکتریال\r\n\r\n
اندازه صفحه نمایش
برند Schalcon
تاریخ انقضا 1400/11/13
حجم /وزن /ابعاد /سایز 400 میلی لیتر
روش درمانی بتدا 3 قطره از محلول را روی هر یک از لنزها ریخته و برای 10 ثانیه آنها را به آرامی مالش دهید. سپس به مدت 5 ثانیه لنزها را با محلول کاملا شستشو دهید. ظرف مخصوص لنزها را از محلول تازه پر کرده و لنز را برای مدت 4 ساعت درون آن قرار دهید. اگر از لنز استفاده نمیشود برای نگهداری بهتر هفته دوبار محصول داخل جای لنز را عوض کنید. همواره از محلول تازه استفاده نمایید.
سایر مشخصات تمیز کننده و ضدعفونی کننده کلیه لنزهای تماسی نرم\r\nحفظ و نگهداری طولانی مدت رطوبت در لنزهای تماسی نرم\r\nایجاد دید مطلوب تر و عدم احساس جسم خارجی در چشم\r\nبهره گیری از عامل رطوبتی منحصربه فرد جهت حفظ رطوبت و راحتی لنزها در طول روز\r\nایجاد یک لایه محافظ در برابر تجمع رسوبات چربی و پروتئین بر روی لنزها\r\nتوزیع یکنواخت رطوبت بر روی سطح لنز و ایجاد طراوت با هر بار پلک زدن\r\nاز بین برنده میکروارگانیسم هایی که باعث عفونت چشمی می شوند با استفاده از polyquoad و Aldox\r\nتولید شرکت شالکون ایتالیا
شکل دارویی (فیزیکی) محلول
کاربرد شست و شو، نگهدارنده و ضدعفونی کننده لنز های تماسی نرم (Soft Contact Lens Solution)
کشور سازنده ایتالیا
لوازم جانبی - محفظه نگهداری لنز
ملاحظات قبل از شستشوی لنز دستها کاملا با مواد شوینده شسته شود. محلول در دمای محیط نگهداری شود و از قرار دادن آن در یخچال خودداری شود. به هیچ عنوان در زمان استفاده از محلول یونیورسال از محلول و قرص و شوینده های دیگر استفاده نشود. زمان مناسب استفاده از محلول 3 ماه بعد از باز شدن می باشد. بعد از هر بار استفاده ، محلول داخل جا لنزی تعویض شود.
نوع بسته بندی بطری پلاستیکی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه