۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

محلول ضد عفونی کننده 500 میلی لیتر اسپری دار میکرو زد

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی محلول ضد عفونی کننده 500 میلی لیتر اسپری دار میکرو زد
مشخصات
ترکیبات اتانول، ایزوپروپانول ، دی دسیل دی متیل آمونیوم کلراید، سورفکتانت ، ماده نرم کننده پوست دست
جنسیت مصرف عمومی
حجم 500 میلی
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف حدود ۳ میلی‌لیتر از محلول را کف دست (در حالت خشک) ریخته و به مدت ۳۰ ثانیه طبق مراحل توصیه شده در شکل عمل نمایید. نکته: شستشوی دست، عملی مجزا از ضدعفونی‌کردن است. در صورت مشاهده هرگونه آلودگی، باید ابتدا دست‌ها را با کمک شوینده مناسب شسته و با تنظیف تمیز خشک شود، سپس عمل ضدعفونی‌کردن دست‌ها انجام گیرد.
سایز 1 لیتری, 500 میلی لیتر
شرایط نگهداری این محصول در ظروف درب بسته، در دمای اتاق (۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد)، دور از تابش مستقیم نور خورشید و مواد قابل احتراق به مدت ۲ سال قابل نگهداری است.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور مبدا برند ایران
گروه ضدعفونی دست
معرفی برند میکروزد
نوع محصول محلول
نوع و جنس محفظه نگه دارنده بطری پلاستیکی
ویژگی ها • ضدعفونی سريع در کمتر از چند ثانيه بدون نياز به آبکشي • حاوي دو نوع الکل جهت افزايش اثربخشی به همراه ترکيبات آمونيوم چهار ظرفيتی با اثر طولانی مدت • اثرگذاری قوی بر انواع ميکرو ارگانيسم‌ها • دارای سورفکتانت ويژه به همراه مواد نرم‌کننده پوست دست • سازگار با پوست دست
هشدار در صورت استفاده صحیح مورد احتیاطی خاصی وجود ندارد. فقط برای استعمال خارجی و بر روی پوست سالم مصرف شود. از به کار بردن محصول بر روی چشم ، زخم و غشاهای مخاطی خودداری شود. هنگام تماس اتفاقی ، موضع را با آب فراوان شستشو داده و در صورت نیاز به پزشک مراجعه شود. این محصول قابل اشتعال بوده، از اسپری کردن آن بر روی آتش و یا اجسام داغ خودداری کنید. از دسترس کودکان ، مواد غذایی و آشامیدنی دور نگه داشته شود.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه