۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی چمدان طرح گوچی مدل T3012-28 سایز بزرگ
مشخصات
ابعاد خارجی 79*48*29 سانتی متر
ادامه نقد وبررسی از آنجایی که چمدان های زیپی یا نرم یا سافت (Soft) که جلوی محصول جیب دارد و یا افزایش حجم دارد، زمانی که بار گذاشته می شود و چمدان سنگین می شود و یا زیپ افزایش آن باز می شود ممکن است تعادل چمدان در مواقعی در حالت ایستاده بیفتد، دلیل این اتفاق این هست که چرخ به سمت داخل چمدان می باشد و برای رفع این مشکل باید مقداری چمدان را به سمت خود حرکت داد تا جهت چرخ رو به بیرون قرار بگیرد تا از افتادن جلوگیری شود ضمن اینکه این محصول هر چقدر به سمت پایین می آید سایز آن بزرگ تر شده است که پایین محصول بزرگتر می باشد و از افتادن جلوگیری می شود. وزن این محصول هم با توجه به ساختار فنی که دارد وزن بسیار منطقی می باشد. به طور کلی اگر یک چمدان عالی و بی نقص و با کیفیت مد نظر شما هست این بهترین گزینه می تواند باشد.
تعداد چرخ چهار عدد
تعداد دسته دو عدد
توضیحات دسته ترولی دسته ترولی چمدان صرفا جهت حمل توسط چرخ ها طراحی شده است و برای آسیب ندیدن دسته ترولی و بالا رفتن طول عمر آن هیچ گاه در زمانی که بار داخل چمدان هست و وزن آن سنگین می باشد از دسته ترولی آن چمدان را بلند نکنید و برای انجام این کار شما می توانید از دسته ثابت روی چمدان و کنار چمدان و جای دست زیر چمدان استفاده نمایید.
جنس پارچه پی وی سی
جنس چرخ مواد PU
نحوه بسته شدن با زیپ
نقد و بررسی چمدان طرح گوچی مدل T3012-28 سایز بزرگ دارای رنگ کرم می باشد. این محصول ساخته شده از جنس رویه پارچه پی وی سی با کیفیت می باشد و آستر داخلی از جنس پلی استر می باشد. دسته ترولی این محصول با طراحی بسیار خاص و متفاوت آن از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که مناسب حمل چمدان با وزن های استاندارد هر سایز می باشد که نگرانی مصرف کننده کامل رفع گردیده است و برای راحتی در حمل، قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد با کیفیت PU و پلاستیک بوده که فوق العاده روان و با کیفیت هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد. زیپ این محصول نمره هشت می باشد و دارای قفل رمزی آویز می باشد. از لحاظ ساختار فنی این می باشد.محصول دور تا دور چمدان تمام کلاف می باشد که به مقاومت محصول افزوده است. طراحی داخلی این محصول دارای یک فضای زیپ دار و یک فضای بدون زیپ و دو تسمه قابل تنظیم که به صورت سگکی برای نگهداری لوازم داخل چمدان وجود دارد. طراحی قسمت جلوی این چمدان زیبا به گونه ای می باشد، که این امکان را می دهد که لوازم خرده ریز به راحتی در دسترس شما باشد و دارای یک جیب بزرگ می باشد. دسته ثابت بالا به صورت دوخت و پرچ می باشد و بسیار محکم و مقاوم می باشد. در قسمت پشت این محصول تگ اسم و مشخصات می باشد که برای شناسایی چمدان خود بسیار مورد استفاده هست. سایز بزرگ مناسب برای 30 کیلو بار و مناسب برای سفرهای هوایی می باشد.
وزن 5800 گرم
هزینه ارسال ارسال رایگان به سراسر ایران
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه