۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

ژل اکسفولیانت نوکس مناسب انواع پوست 75 میلی‌لیتر Nuxe Gelee Exfoliante Douce Gel 75ml

کالاهای مشابه

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ژل اکسفولیانت نوکس مناسب انواع پوست 75 میلی‌لیتر Nuxe Gelee Exfoliante Douce Gel 75ml
مشخصات
بارکد وارداتی 3264680005183
ترکیبات آب، آب گل محمدی، عصاره برگ رزماری، اسانس، عصاره پوست گردو، عصاره دانه لیچی، سدیم لائورویل سارکوزینات، گلیسرین، آکریلات/ C10-30 آلکیل آکریلات کراس پلیمر، بنزیل الکل، سدیم هیدروکساید، کاپریلویل گلیسین، سدیم کوکو آمفو استات، سیتریک اسید، لائوریل گلوکزاید، هیدروکسی پروپیل گوار، هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، آلانتوئین، سدیم کوکویل گلوتامات، سدیم لائورویل گلوکز کربوکسیلات، تترا سدیم ادتا، دهیدرو استیک اسید
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از مرطوب‌کننده‌ها و ضد آفتاب‌ها مناسب با نوع پوست توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
رده سنی بزرگسالان
زمان مصرف 2 بار در هفته
شرکت تولید‎کننده لابراتوار نوکس
شرکت واردکننده پوبر
عصاره رزماري، گل محمدي، پوست گردو، دانه ليچي
فرم محصول ژل
کارایی پاكسازي پوست
کاربرد ها سطح بیرونی پوست (اپیدرم) لایه‎ای است که از سلول‌های مرده تشکیل می‌شود. بعد از حدود چهار هفته، این سلول‌ها از زیر اپیدرم به سطح آن منتقل می‌شوند که از آنجا می‌ریزند و پوستی جدید و شاداب‌تر از زیر آن پدیدار می‌شود. اما وقتی سنمان بالاتر می‌رود، توانایی بدنمان برای ریختن سلول‌های مرده کندتر می‌شود و پوست تیره و کدر دیده می‌شود. به همین دلیل است که بچه‌ها پوستی به مراتب درخشان‌تر از بزرگسالان دارند. لایه‎بردارها با برداشتن لایه بیرونی پوست، روند پوست‎اندازی را سریع‌تر می‌کنند و پوستی صاف و درخشان به شما خواهد داد.
حاوی مواد موثر:
آب گل محمدی: گلاب برای انواع پوست‌ها به خصوص پوست‌های خشک و حساس مناسب است. یکی از موارد استفاده گلاب جهت پاک کردن پوست می‌باشد و می‌توان به جای محصولات شیمیایی پاک‌کننده از آن استفاده کرد. این عصاره مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان است، نرم‌کننده و مرطوب‌کننده بسیار عالی برای پوست‌های خشک می باشد؛ همچنین دارای خواص ضد عفونی‎کننده و قابض برای درمان پوست دارای آکنه است. گلاب خاصیت ضد التهابی دارد که به درمان قرمزی و التهاب کمک می‌کند.
پوست گردو: پوست سبز آن قابض است و خواص ضد باکتری دارد. ویتامین B موجود در آن کاهش‌دهنده استرس است که در شادابی و حفظ سلامت پوست نقش مهمی دارد. استرس بالا منجر به چین و چروک زودرس می‌شود. ویتامین‌های B و E موجود در گردو با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کنند. دارای خاصیت التیام زخم، تسکین اگزما و عفونت‌های چرکی پوست است.
عصاره لیچی: خوردن آن از پوست در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید حفاظت می‌نماید. این میوه منبع غنی ویتامین «C» نیز می‌باشد.
عصاره برگ رزماری: عصاره این گیاه با محافظت از مواد تشکیل دهنده سلول‌های پوست از آسیب‌های پوستی مربوط به سن مانند چین و چروک پیشگیری می‌کند. ماساژ دادن منظم پوست با این روغن پوست را تقویت می‌کند و خشکی پوست را نیز از بین می‌برد.
کد مجوز بهداشتی 1822983894893489
کشور تولید‎کننده فرانسه
مخصوص صورت
مقدار 75 ليتر (ltr)
موارد منع مصرف دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی لايه بردار
نوع محفظه تيوب
ویتامین ها C، E، B
ویژگی ها • مناسب هر نوع پوست حتی پوست حساس
• همراه با عوامل التیام‌بخش و ضد التهاب
• حذف سلول‌های مرده و آلودگی‌ها
• مناسب صورت و دکلته
• لایه‌بردار ملایم پوست
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه