۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کرم روز روغن آرگان مناسب برای پوست‎های خشک و نرمال 50 میلی‎لیتر میس ادن

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم روز روغن آرگان مناسب برای پوست‎های خشک و نرمال 50 میلی‎لیتر میس ادن
مشخصات
بارکد وارداتی 3760143348182
ترکیبات آب، کاپریلیل /کاپریک تری گلیسرید، گلیسیرین، گلیسریل استئارات، شی‎باتر، ستئاریت -20، ستیل الکل، روغن آرگان، ستئاریت-12، ستئاریل الکل، سیکلو پنتا سیلوکسان، عطر، کربومر، روغن جوجوبا، توکوفریل استات (ویتامین E)، دایمتیکون/ وینیل دایمتیکون، کراس پلیمر، تری اتانول آمین، بنزیل الکل، متیل کلرو ایزوتیازولون، آب اکسیژنه، پتاسیم کلراید، متیل ایزوتیازولینون، CI14700 ،CI17200، دایمتیکون، روغن بادام شیرین
توصیه استفاده از شوینده‎ها و پاک‎کننده‎ها ی مناسب با نوع پوست و استفاده از مرطوب‎کننده و کرم‎های جوان‎ساز و ضد پیری برای داشتن پوستی جوان و شاداب توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
روش مصرف برای تغذیه و رطوبت‎رسانی انواع پوست به جز پوست‎های چرب و دارای جوش‎، روزها از کرم روز برای جوان‎سازی پوست استفاده شود.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار میس ادن کازمتیکس
شرکت واردکننده ماهتاب کیش
عصاره گليسرين، شي باتر، روغن آرگان، روغن بادام شيرين، روغن جوجوبا
فرم محصول كرم
کارایی جوان‎كننده
کاربرد ها کرم روز روغن آرگان میس ادن مناسب جهت پوست‎های خشک و نرمال به جهت جوان‌سازی و جلوگیری از چین و چروک پوست صورت و گردن بوده و حاوی مواد موثره با خصوصیات زیر می‎باشد:
روغن آرگان: یک مرطوب‎کننده، آنتی‎اکسیدان و تغذیه‎کننده عمقی پوست می‎باشد که با افزایش ساخت کلاژن و الاستین و تقویت اتصالات درم و اپیدرم، تاثیر شگرفی در جوان‌سازی و لیفتینگ پوست دارد. در افرادی که پوست صورت خشک و خیلی خشک دارند، این روغن با بازسازی و تقویت چربی‎های بین سلول‎های پوست، سبب حفظ رطوبت و رفع خشکی مفرط شده و به عنوان مکمل در درمان انواع خشکی‎های پوستی همراه با التهاب موثر می‎باشد. روغن آرگان بواسطه داشتن عوامل آنتی‎اکسیدان قوی به محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی می‎پردازد و از طرف دیگر می‎تواند به عنوان یک ترمیم‎کننده، آسیب‎های پوستی ناشی از لیزر، آفتاب و… را بهبود دهد.
توکوفریل استات (ویتامین E): آنتی‎اکسیدان و ضد رادیکال آزاد
کره کاریته (شی‎باتر): ضد التهاب، مرطوب‎کننده عمیق پوست، کاهش‎دهنده چین و چروک ریز و سطحی پوست به دلیل آنتی‎اکسیدان موجود در آن
روغن جوجوبا: افزایش طبیعی الاستیسیته انعطاف‎پذیری بافت‎های پوست، کاهش قابل ملاحاضه چین و چروک‎های سطحی قدرت نفوذپذیری بسیار خوب
روغن بادام شیرین: دارای خواص نرم‎کنندگی، التیام‌دهندگی و قدرت نفوذ بالا در پوست می‎باشند و با جلوگیری از دفع آب پوست سبب حفظ رطوبت آن می‎گردند.
گلیسیرین: از خشکی و کاهش رطوبت پوست جلوگیری می‎کند تسریع روند ترمیم و کمک به درمان التهابات افزایش انعطاف‎پذیری طراوت و نرمی پوست، همچنین نرم‎‎کننده و مرطوب‎‎کننده‎ای بسیار قوی می‎باشد.
کد مجوز بهداشتی 108441012015
کشور تولید‎کننده فرانسه
مخصوص صورت، گردن
نوع کارایی مغذي، آبرسان
ویتامین ها E
ویژگی ها • پایه آرایش سبک با ساختار غیر چرب و جذب سریع
• حاوی عوامل مرطوب‎کننده و آبرسان پوست
• دارای خواص آنتی‎اکسیدان
• تغذیه‎کننده پوست
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.