۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی 50 میل کرم شب کیووی ایگو
مشخصات
بارکد وارداتی 9314839003349
ترکیبات آب، ‎‎سیکلومتیکون، ‎‎گلیسرین، ‎‎کارتاموس تینکتوریوس (روغن گلرنگ)، ‎‎وازلین، ‎‎پارافین مایع، ‎‎PEG-100 استئارات، ‎‎گلیسرین استئارات، ‎‎استئاریل الکل، ‎‎نیاسین آمید (ویتامین B3)، دایمتیکون، ‎‎متیل پارابن، ‎‎پروپیل پارابن، ‎‎سدیم پلی آکریلات، ‎‎توکوفرول (ویتامین E)، دیکلورو بنزیل الکل، اسید سیتریک
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از شوینده‎ها و پاک‌کننده‎های مناسب پوست کودک توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف روی پوست صورت و بدن به ملایمت ماساژ دهید. روزانه بخصوص بعد از حمام و شستشو همچنین هنگام شب به دفعات مورد نیاز استفاده نمایید.
زمان مصرف شب
شرکت تولید‎کننده لابراتور ایگو
شرکت واردکننده پوبر
عصاره روغن گلرنگ
فرم محصول كرم
کارایی مغذي
کاربرد ها ویژگی های کرم شب کیووی ایگومناسب برای هر نوع پوست حتی پوست حساسمرطوب کننده، مغذی و ضد چروکحاوی ویتامین B3 و ویتامین Eفاقد عطر و رنگکرم شب کیووی ایگوبا داشتن روغن گلرنگ سبب تجدید رطوبت حیاتی پوست و در نتیجه بهبود قابلیت ارتجاعی و کاهش خطوط و چروک ها ی صورت شما می شود. کرم شب کیووی ایگو با ایجاد یک لایه محافظ روی سد دفاع طبیعی پوست از هدر رفتن بیشتر آب پوست در طول شب جلوگیری می کند و مناسب برای هر نوع پوست حتی پوست حساس می باشد.مزایایی کرم شب کیووی ایگوحاوی ویتامین B3 است که باعث کاهش حساسیت پوست می شود و این کرم را برای استفاده پوست های خشک و حساس ایده آل می کند.pH آن فیزیولوژیک است، فرمولاسیون آن به ندرت باعث تحریک پوست شده و فاقد عطر، رنگ، لانولین و پروپیلن گلیکول می باشد.با ایجاد یک لایه محافظ روی سد دفاع طبیعی پوست از هدر رفتن بیشتر آب پوست در طول شب جلوگیری می کند.روغن گلرنگ سبب تکمیل کردن دوباره درجه رطوبت پوست می شود.در هنگام خواب به پوست شما رطوبت می رساند.مرطوب کننده، مغذی و ضد چروکحاوی ویتامین Eبهترین زمان استفاده از کرم های شب:بهترين زمان استفاده از اين كرم‌ ها، شب ‌ها است. يعنی زمانی كه پوست در حال استراحت می باشد. بايد اين كرم‌ ها روی پوست تميز استفاده و كمی ماساژ داده شود تا به خورد پوست برود. در زمان استفاده از اين كرم‌ ها حتما بايد شوينده مناسب به بيمار معرفی و از شوينده‌ های قوی يا قليايی پرهيز شود. در كنار اين كرم‌ ها اگر چربی‌ های زير جلدی نيز آب شده باشد، می ‌توان از تزريقات زير جلدی همچون تزريق ژل و چربی نيز در كنار اين كرم‌ ها استفاده كرد. پوستی كه تحت درمان با كرم‌ های بازسازی كننده است نبايد هم ‌زمان با ليزر، پيلينگ و مواد شيميايی لايه ‌بردار درمان شود. بنابراين بايد صبر كرد تا پوست ترميم و بازسازی شود سپس درمان ليزری را برنامه‌ ريزی كرد.
کد مجوز بهداشتی 102221012026
کشور تولید‎کننده استرالیا
مخصوص صورت
مزایا pH آن فیزیولوژیک است، ‎فرمولاسیون آن به ندرت باعث تحریک پوست شده و فاقد عطر، ‎رنگ، ‎لانولین و پروپیلن گلیکول می‎‎باشد.
فرمولاسیون دو کاره آن علاوه بر پیشگیری ‎از خشکی ‎پوست باعث رفع تحریکات پوستی ‎می‎‎شود.
سرشار از اسکوالن می‎‎باشد که با ایجاد یک لایه محافظ باعث حفظ رطوبت پوست می‎‎شود.
با جذب سریع روی ‎پوست به طور موثری ‎رطوبت‌رسانی ‎می‎‎کند.
مناسب جهت درمان انواع حساسیت‎های ‎پوستی ‎مانند اگزما
مقدار 50 گرم (g)
موارد منع مصرف از تماس با چشم اجتناب شود.
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی ضد چروك، مرطوب‎كننده
نوع محفظه كاسه‎اي
ویتامین ها B3، E
ویژگی ها • امولیانت و مرطوب‎کننده قوی و محافظ پوست
• مناسب پوست‎های خشک و حساس
• قابل استفاده در اگزمای کودکان
• فاقد عطر، لانولین و رنگ
• حاوی ویتامین A و E
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.