۸۲,۶۰۰ تومان

۴.۱ از ۵
از میانگین ۷ نظر دهنده

کرم ضد آفتاب SPF50 بتیس 45 میلی‎لیتر

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد آفتاب SPF50 بتیس 45 میلی‎لیتر
مشخصات
بارکد وارداتی 6260119884951
برند آردن (Ardene)
ترکیبات آب دیونیزه، گلسریل منو استئارات پارافین مایع، دی اتیل آمینوهیدروکسی بنزوئیل هگزیل بنزوات، تیتانیوم دی اکسید، ستیل الکل، بنزوفنون-3، کاستراویلPEG اتر، اتیلی هگزیل تریازون، اسید استئاریک، ستئارت 20، اکسید روی، پلی دی متیل سیلوکسان، رنگ مجاز آرایش بهداشتی، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، کلر.متیل، ایزتسازولینون، متیل ایزوتیازلینون، Cl77499 ،Cl77492 ،Cl77491
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از شوینده‎ها، پاک‎کننده‎ها، مرطوب‎کننده‎ها و آبرسان در کنار این محصول توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقایان
رده سنی بزرگسالان
رنگ بژ روشن، بژ طبیعی، صورتی
روش مصرف مقدار کافی از کرم ضد آفتاب را 15 الی 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به پوست صورت مالیده و هر 2 ساعت تا 3 ساعت یکبار تکرار نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده دوکارژابیز
شرکت واردکننده به سفارش شرکت ب‎ب‎ک
عصاره آلوئه ورا
فرم محصول كرم
کارایی ضد آفتاب
کاربرد ها کرم ضدآفتاب بتیس، با ایجاد حداکثر حفاظت در برابر اشعه‎های آفتاب، با جلوگیری از تشکیل رادیکال‎های آزاد در سطح پوست مانع از پیری زودرس پوست می‎گردد. پوست از مهمترین اعضای بدن هر انسان است که نیازمند مراقبت‎های ویژه و توجه خاص و مداوم دارد. پوست بزرگترین عضو بدن و اولین سد دفاعی در مقابل عوامل شیمیایی، فیزیکی زیست محیطی و فشار‎های مکانیکی است. علاوه‎بر محافظت از سایر بافت‎ها و اعضای بدن، درتنظیم مایعات و حرارت بدن سنتز برخی فاکتورهای مورد نیاز مانند ویتامینD نقش مهمی را ایفا می‎کند. مواجهه پوست با نور خورشید دارای مزایا و معایبی است که به مدت زمان و تعداد دفعات مواجهه، شدت نور و حساسیت پوست بستگی دارد. مواجهه با نور ملایم خورشید داری تاپیرات مثبت جسمی (فیزیولوژیک) و روانی (سایکولوژیک) است. اما مواجهه طولانی مدت با نور خورشید دارای آثار کوتاه مدت و بلند است. آثار کوتاه مدت آن شامل آسیب‎های زود‎گذر و موقتی لایه اپیدرم است که آفتاب سوختی نامیده می‎شود و علایم آن از یک اریتم (سرخ شدن پوست) تا سوختگی دردناک همراه با تاول متغیر است. آثار بلند مدت مواجهه با نور خورشید شامل پیری زودرس پوست، ضخیم شدن و از دست رفتن قابلیت ارتجاعی، چروکیدگی و در نهایت سرطلان پوست می‎شود. متداول‎ترین عوارض ناشی از بالا رفتن سن را ایجاد چین و چروک و لک‎های پوستی می‎دانند. بروز این نشانه‎ها همیشه به دلیل افزایش سن نبوده و عمدتا ناشی از تابش مستقیم سن نبوده و عمدتا ناشی از تابش مستقیم نور آفتاب و اثرات مخرب اشعه مضر آن است که بصورت افزایش خشکی پوست، کاهش تعریق و تغییرات رشد مو بروز می‎کند. مخرب ترین عارضه ناشی از تماس با نور آفتاب، سرطان پوست است که در اثر جذب اشعع UV توسط مولکول‎های DNA و علت انرژی جذب شده، پیوند‎های بین مولکولی DNA شکسته می‎شوند. عدم ترمیم و آسیب‎دیدگی برخی از پیوند‎های بین مولکولی منجر به سرطان پوست می‎شود. اولین گام در جهت پیشگیری از ایجاد این عوارض، استفاده از ضد آفتاب‎های مناسب است. کرم ضد آفتاب رنگی بتیس با بهره‎گیری از هر دو فیلتر فیزیکی و شیمیایی از پوست در مقابل اشعه‎های مخرب نور خورشید محافظت می‎کند. اشعه ماورای‎بنفش قبل از نفوذ و بروز آسیب پوستی توسط فیلترهای شیمیایی جذب می شود و هم‎زمان فیلتر‎های فیزیکی اشعه مضر نور خورشید را از سطح پوست منعکس می‎نماید. کرم ضد آفتاب رنگی بتیس دارای رنگی طبیعی است که هنگام استفاده پوشش طبیعی، زیبا، جذاب به پوست می‎بخشد. نکته مهم و قابل توجه این است که استفاده از ضدآفتاب‎ها باید همانند سایر اشکال محافظت از پوست؛ کلاه، عینک آفتابی، لباس مناسب و ماندن در سایه باشد. استفاده از فرآورده‎های دارای عیار حفاظتی 30 (مثلا در مقایسه با 15 = SPF) به این معنا نیست که مدت زمانی که میتوان در زیر تابش آفتاب سپری کرد، دو برابر شده است.
کشور تولید‎کننده ایران
مخصوص صورت
مقدار 45 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف قطع گردد.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
در جای خشک و خنک نگهداری شود.

نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی محافظت بسيار بالا در برابر طيف وسيع اشعه UVA-UVB
نوع محفظه تيوب
ویتامین ها C
ویژگی ها • ايجاد حداكثر حفاظت در برابر UVA و UVB
• در 4 رنگ بژ روشن، بژ طبیعی، صورتی، برنز
• فاقد چربی و مناسب برای انواع پوست
• مقاوم در برابر تعریق و شستشو
• كرم ضد آفتاب بسيار قوی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
Zahra Salmani بیست و نهم آبان ۱۳۹۹
پاسخ
سلام بژ طبیعی ضدافتاب بتیس رو موجود دارین؟

کالاهای مشابه