۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم محافظ عسل 50 گرمی مدی هانی
مشخصات
بارکد وارداتی 80995800201
ترکیبات 30 % عسل آنتی باکتریال مانیوکا، روغن نارگیل، عصاره گل بابونه آلمانی، آلوئه ورا، روغن گل پامچال، ویتامین E، سیلیکون و روغن سیلیکونی، بدون رنگ و اسانس، لانولین، پارابن، استروئید، روغن معدنی
تعداد در بسته 1
جنس محفظه پلاستیکی
رده سنی بزرگسالانکودکاننوجوانان
روش مصرف روزانه به دفعات روی زخم استفاده شود.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده Dermasciences
شرکت واردکننده ایران فارمیس
عصاره آلوئه وراروغن گل پامچالروغن نارگیلعسل
فرم محصول کرم
کارایی محافظ پوستنرم‎کننده
کاربرد ها عسل قرن‎ها است که برای بهبود زخم استفاده می‎شود. مدارکی مبنی بر کاربرد‎های پزشکی عسل در نوشته‎های قدیمی حدود 4000 سال پیش یافت شده است.
کمپانیDermasciences نوع بهینه شده‎ای از عسل را به جامعه پزشکی ارائه کرده است. مدی‎ هانی، که دارای اثرات آنتی‎باکتریال قوی بوده و از کلیه مضرات موجود در عسل معمولی عاری می‎باشد.
عسل به عنوان عاملی تاثیرگذار در درمان انواع زخم‎ها، سوختگی‎ها و... کاربرد دارد. عسل موجود در کرم‎های مدی‎ هانی از شهد گل مانیوکا حاصل می‎شود که این گل در شرایط جوی کشور نیوزلند، بر روی یکی از انواع درخچه‎های لپتوسپرموم با نام لپتو سپرموم اسکوپاریوم می‎روید. در سراسر جهان تنها عسل حاصل از شهد این گل دارای خواص ویژه ضد میکروبی و ضد قارچی می‎باشد.
عصاره گل بابونه آلمانی: بابونه آلمانی یکی از گیاهان دارویی خانواده کاسنی (مرکبات) است. مهمترین ترکیبات موجود در گل‎های بابونه آلمانی اسانس‎ها، فلاونوئیدها و کومارین‎ها می‎باشند. گل‎های بابونه آلمانی حاوی ۱/۵ – ۰٫۴درصد اسانس هستند. آلفابیزابولول و کامازولن دو ماده اصلی اسانس می‎باشند که مجموعا ۶۰-۵۰ درصد از حجم اسانس بابونه را شامل می‎شوند. کامومیل همچنین دارای فلاونوئیدهایی مانند آپی ژنین و لوتئولین می‎باشد و سایر مواد مانند موسیلاژها، کومارین‎ها و تانن‎ها نیز در عصاره بابونه آلمانی وجود دارد.
روغن گل پامچال: خواص روغن گل پامچال مربوط به مقدار زیادی اسید چرب گاما- لینولنیك اسید (GLA) در آن است. در واقع روغن گل پامچال بیشترین مقدار این اسید چرب را داراست و گیاهان دیگر فقط مقدار کمی GLA دارند. به همین دلیل این گیاه به عنوان عامل درمانی مهمی شناخته شده و مطالعه‎ها برای بررسی آثار آن همچنان ادامه دارد.
بطور طبیعی تعداد فواید این گیاه در حال افزایش است. اسید گاما لینولنیک، اسید لینولئیک و مواد مغذی دیگر در این روغن برای ساختمان سلولی و بهبود حالت کشسانی پوست ضروری می‎باشد.
روغن نارگیل: نوعی چربی اشباع شده است که از میوه درخت نارگیل به دست می‌آید. از این روغن در تهیه مواد آرایشی بهداشتی و همچنین در غذاها استفاده می‌شود. این روغن سرشار از لوریک اسید (نوعی اسید چرب با زنجیره متوسط) می‌باشد. روغن نارگیل‌های هیدروژنه نشده معمولا بین دمای ۲۲ تا ۲۴ درجه سانتی‌گراد ذوب می‌شوند. روغن نارگیل بین دیگر انواع روغن از همه پایدارتر است و بین روغن‌های مخصوص سرخ کردن، حرارت لازم برای سوختن روغن نارگیل از همه روغن‌ها بالاتر است. بنابراین، حتی در دماهای بالا هم این روغن نمی‌سوزد و دود از آن بلند نمی‌شود.
ویتامین E: آنتی اکسیدان و ضد رادیکال‎های آزاد.
کد محصول 582
کشور تولید‎کننده کانادا
مخصوص بدن
مقدار 50 گرم
نوع محفظه تيوب
ویژگی ها • راش و قرمزی پوست (ناشی از بی اختیاری و درماتیت) التهاب اطراف زخم در بیماران استراحت مطلق
• مناسب برای افراد با پوست حساس، کودکان و پوست صورت
• خشکی‎های ناشی از شستشوی مکرر دست
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.