۴۵,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کرم کامترین پرمترین 5 درصد 30 گرمی گیلارانکو

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم کامترین پرمترین 5 درصد 30 گرمی گیلارانکو
مشخصات
احتیاط در مصرف مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی باید طبق نظر پزشک انجام شود.این دارو تنها برای استعمال خارجی است. خارش، قرمزی و ادم که معمولا همراه این بیماری است ممکن است در صورت استفاده از کرم کامترین برای مدت کوتاهی تشدید شود.
تاریخ انقضاء بین 6 ماه تا 3 سال
دسته بندی محصول آرایشی و بهداشتی
ساخت ایران
شرایط منع مصرف این دارو در افرادی که سابقه هر گونه حساسیت به اجزاء به کار رفته در تهیه آن و داروهای مشابه دارند، نباید مصرف شود.
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.از یخ زدگی محافظت شود.
شناسه کالا: شناسه کالا: 2449
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
عوارض جانبی معمول ترین عارضه همراه با مصرف این دارو خارش است. همچنین احساس سوزش خفیف و گذرا، قرمزی، بی حسی و راش هم ممکن است در مصرف این دارو مشاهده شود.
محتویات بسته کرم تیوپی 30 گرمی
مقدار و نحوه مصرف مقدار مورد نظر از کرم را از گردن تا کف پا به طور کامل روی پوست بمالید و مساژ دهید و پس ار 8 تا 14 ساعت روی پوست را بشویید.
مکانیسم اثر پرمترین ماده موثره کرم کامترین از طریق تاثیر روی غشاء سلول های عصبی و مختل کردن جریان های سدیم، سبب تاخیر در رپلاریزاسیون و در نتیجه فلج انگل های مورد نظر می شود. پرمترین از طریق هیدرولیزاستری به سرعت به متابولیت های غیر فعال متابولیزه می شود که عمدتا از طریق ادرار دفع می شوند. نتایج مطالعات نشان داده اند که حدود 2 درصد یا کمتر از مقدار کرم مصرف شده جذب می شود. اثر دارو حداقل به مدت 10 روز بعد از یکبار استعمال دارو روی بدن باقی می ماند.
موارد مصرف داروی خط اول در درمان گال
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه