۱۰۶,۴۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کپسول فرو کامپلیت سوپرابیون
مشخصات
بازه سنی مصرف بزرگسالان
جنسیت مصرف ایران
روش مصرف مصرف مکمل‌های آهن‌دار همراه غذا ممکن است جذب آهن را تا یک سوم کاهش دهد، لذا مصرف آهن در فواصل بین وعده‌های غذایی (2 ساعت قبل یا بعد از وعده غذایی) همراه با آب و آبمیوه (بجز شیر یا شربت معده) توصیه می‌شود. روزانه یک کپسول همراه مقدار آب کافی میل شود.
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از نور و رطوبت و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
شرکت سازنده شرکت اکسون فارمد ایرانیان
گروه آهن
موارد مصرف - تأمین ویتامین B12 مورد نیاز بدن - کمک به ساخت گلبول قرمز و فعالیت سیستم اعصاب - پیشگیری از کم‌خونی ناشی از فقر آهن - کمک به تأمین آهن مورد نیاز بدن
نوع محصول 30 عدد
نوع محفظه جعبه مقوایی
هشدار مصرف - این فرآورده صرفاً مکمل است و کارکرد تشخیصی و درمانی و پیشگیری از بیماری ندارد. تداخل‌های دارویی: - تتراسایکلین و بیوفسفناتها: مصرف همزمان این دو دسته دارویی با مکمل آهن باعث کاهش جذب هر دو می‌شود. - مصرف همزمان آهن با محصولات شامل کلسیم، منیزیم و آلومینیوم باعث اختلال در جذب آهن می‌شود. - جذب برخی آنتی بیوتیک ها در صورت مصرف همزمان با مکمل آهن به شدت کاهش می‌یابد. - سیتواستاتیک، سولفونامید، آنتی اپی لپتیک و باربیتورات ها جذب فولیک اسید را مختل می‌کنند. - ترکیبات موجود در برخی مواد غذایی گیاهی (شامل فیتات‌ها، اگزالات و فسفات) و همچنین ترکیبات موجود در چای، شیر، قهوه و نوشیدنی‌های گازدار مانع جذب آهن می‌شوند. - مصرف آهن در برخی افراد ممکن است باعث عوارضی مانند ناراحتی و درد معده، یبوست یا اسهال، حالت تهوع و استفراغ شود. به نظر می‌رسد مصرف مکملهای آهن همراه غذا برخی از این عوارض را کاهش می‌دهد. با این حال، غذا همچنین ممکن است میزان جذب آهن در بدن را کاهش دهد. در صورت امکان آهن باید با معده خالی مصرف شود. سعی کنید از مصرف آهن با غذاهای حاوی لبنیات، قهوه، چای یا غلات خودداری کنید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه