۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص ماماویت نانو حیات دارو 60 عددی
مشخصات
تعداد در بسته 60 عدد
جنسیت مصرف خانم
رده سنی مادران
روش مصرف روزانه 2 قرص ترجیحا صیح و عصر به همراه یک لیوان آب مصرف شود.
شرایط نگهداری در دمای 30-15 درجه سانتیگراد، دور از نور و حرارت نگهداری شود. حداکثر دمای مناسب نگهداری 30 درجه سانتیگراد می باشد. برای حفظ کامل این فراورده مکمل از نور، آنرا درون جعبه نگهداری نمایید.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور مبدا برند ایران
گروه مولتی ویتامینهای دوران بارداری و شیردهی
مشخصه ها قرص مولتی ویتامین ماماویت یک قرص با ترکیبات فولیک اسید 400 میکروگرم، آهن 18 میلیگرم، زینک 15 میلیگرم و 200 میلیگرم امگا DHA و 15 میلیگرم EPA بوده و نیازهای مادران در دوران بارداری و شیردهی را تامین و مکمل دوران بارداری و شیردهی می باشد.
معرفی برند نانو حیات
موارد مصرف حفظ سلامتی مادران قبل و بعد از بارداری کمک به تکامل مغز و جلوگیری از نقص لوله عصبی تقویت بینایی و تکمیل سیستم بینایی جنین پیشگیری از تولد نوزاد زودرس پیشگیری از مسمومیت حاملگی افزایش قدرت یادگیری و حافظه پیشگیری از کم خونی فقر آهن و مگالوبلاستیک حفظ سلامت پوست و مو و ناخن تقویت سیستم ایمنی مادر و جنین
نوع محصول قرص
نوع و جنس محفظه نگه دارنده محفظه پلاستیکی
هشدار مصرف با وجود آن که هیچ هشدار یا احتیاط ویژه ای برای مصرف قرص ماماویت وجود ندارد . قبل از مصرف قرص ماماویت با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.در موارد زیر از مصرف قرص ماماویت خودداری نمایید : – اگر به هر یک از مواد تشکیل دهنده این مکمل حساسیت دارید – اگر مبتلا به هایپر کلسمی می باشید (سطح بالای کلسیم در خون) – اگر مبتلا به هایپرکلسیوری می باشید (سطح بالای کلسیم در ادرار) – اگر هایپر ویتامینیوزیس D در شما تشخیص داده شده است (سطح بالای ویتامین D در خون) – اگر هایپر ویتامینیوزیس A در شما تشخیص داده شده است.( سطح بالای ویتامین A در خون) – اگر مبتلا به سنگ کلیه یا هر نوع مشکل دیگر کلیوی می باشید. مصرف قرص ماماویت در نوزادان و کودکان ممنوع می باشد. این فرآورده را دور از دید و دسترس کودکان نگهداری نمایید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه