۷۸,۸۵۰۹۳,۰۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کپسول نوروتک نانو حیات دارو بسته 60 عددی

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کپسول نوروتک نانو حیات دارو بسته 60 عددی
مشخصات
تعداد 60 عدد
روش مصرف میزان دقیق مصرف این دارو باید توسط پزشک تعیین گردد. به طور معمول روزانه دو عدد کپسول نوروتک هر 12 ساعت یک بار به همراه یک لیوان آب و حدودا یک ساعت بعد از غذا مصرف می‌شود.\r\nاین برنامه دارویی مععمولا تا سه ماه به طول می‌انجامد.
سایر توضیحات احتیاط مصرف:\r\nدور از نور مستقیم و در جای خشک و خنک نگهداری شود.\r\nدر دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.\r\nدور از دسترس اطفال نگهداری شود.\r\nموارد مصرف\r\nحاوی آسکوربیک اسید، فلانویید، کلروژنیک اسید\r\nباعث کاهش التهاب، افزایش انتقال سیگنال عصبی\r\nتقویت رژنراسیون اعصاب محیطی\r\nدرمان نوروپاتی( به خصوص نوروپاتی دیابتی)\r\nدرمان نورالژی\r\nعوارض جانبی:\r\nمشکلات گوارشی در افراد حساس به ژلاتین موجود در پوکه کپسول واکنش های حساسیتی نظیر خارش ، بثورات جلدی در صورت بروز هر گونه عارضه جانبی با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
شکل محصول کپسول
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
منع مصرف مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. مصرف کپسول نوروتک در نوزادان و کودکان ممنوع می باشد. مصرف در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. اگر به هر یک از مواد تشکیل دهنده این داروی گیاهی، حساسیت دارید از مصرف آن خودداری نمایید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه